وصیت

وصیت

آنچه دوست دارم فرزندانم بدانند
وصیت

وصیت

آنچه دوست دارم فرزندانم بدانند

رهایی از انرژی منفی و جذب انرژی مثبت

حتما اتفاق افتاده است که در محیطی قرار بگیریم که به طور ناخودآگاه و بدون دلیل احساس ناخوشایندی داشته باشیم، ممکن است کمی سنگینی در ناحیه گردن احساس کنیم و یا بی دلیل دلمان بگیرد و یا به یاد دلتنگیهایمان بیفتیم و یا حتی لبخند زدن برایمان مشکل شود حتی اگر قبل از آن می خندیدیم شما در یک محیط با بار منفی انرژی قرار گرفته اید! و این بسیار عادیست که بار منفی را جذب کنید. هرکدام از انسانها در بعضی شرایط ممکن است که منفی شده باشند ... احساساتی مثل مقصر دانستن، ‌افسردگی، نگرانی، بی تفاوتی، ‌قضاوت نا به جا، ‌دودلی، ‌تنبلی، ‌بی ارزش دانستن خود ... احساسات منفی هستند که انرژی منفی تولید می کنند.!

اگر جریان رسانایی را بشناسیم می توان به آسانی دریافت که جریان از سمت گرم به سمت سرد حرکت خواهد کرد و از سمت مثبت به سمت منفی. افرادی که حساسترند انرژی منفی را بیشتر جذب می کنند چون با شخصیت حقیقی خود نزدیکتر و بی پرده تر هستند. این افراد ممکن است بسیار رنج ببرند. افرادی دیگری که حساسیت کمتری دارند انرژی خود را از آب، ‌غذا، روابط جنسی می گیرند. این افراد در امور بیرونی آدمهای موفقی هستند و می توانند کارهایی که دیگران قبل انجام داده اند به خوبی انجام دهند ولی هرگز نمی توانند چیزی بیافرینند. نکته بسیار مهم این است که چطور انرژی منفی جذب شده را تخلیه کنیم ؟!

فرض کنید سوار دوچرخه ای هستید. برای حفظ تعادل گاهی به چپ و گاهی به راست متمایل می شویم و فقط برای مدت کوتاهی می توانیم خود را در مرکز نگه داریم . این دوچرخه جریان زندگی و قضیه تعادل انرژی منفی ومثبت است. لزومی ندارد از انرژی منفی بهراسیم بلکه باید یاد بگیریم چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم و چطور مثبت را دوباره جذب نماییم این تعامل با دنیا بسیار جذاب و رشد دهنده خواهد بود.
راه هایی برای کسب آرامش و پر انرژی شدن جسم و روح

* دوری از گناهان و انجام کارهای نیک و داشتن ایمان قوی  باعث قوی شدن سطح انرژی حیاتی می شود.
* انجام ورزش و یوگا و مدیتیشن و پیاده روی آرام و حرکات کششی  و بالا و پایین آمدن از پله
* ذکر اسماء الهی مخصوصأ تسبیحات اربعه و ذکر الله به دلیل بالا بودن سطح ارتعاشات آن باعث آرامش می شود.
 ذکر گفتن با تسبیح انرژی  های منفی سر انگشتان دست را تخلیه می کند
* وضو و خواندن نماز اول وقت و نیز خواندن نماز شب کانال های انرژی بدن را فعال می کند  و سجده ها در نماز نیز فواید زیادی دارد و باعث تخلیه اشعه های زائد بدن می شود

* در اتاق خود شمع روشن کنید زیرا شمع انرژی های منفی را می سوزاند  و روشن کردن عود باعث جذب انرژی مثبت می شود.
*رفتن به طبیعت و کوه و دریا و دشت و آبشارها زیرا این مناطق سرشار از انرژی های مثبت هستند
* قدم زدن در هوای پاک مخصوصأ یک ساعت قبل از طلوع خورشید و قبل از غروب به این علت که در این ساعات محیط بیشترین امواج شفابخش را دارد.

*سعی کنید همیشه رو به قبله  یعنی سرتان سمت قبله باشد به این روش بخوابید تا انرژی های حیاتی شما مرتب شارژ شود 

*وسایل کهنه و اضافی  انرژی منفی تولید می کند آنها را از محیط زندگی خود دور کنید.
*از شر ترس ها و نگرانی هایتان خلاص شوید  میتوانید فهرستی از ترس ها و نگرانیها یتان را بنویسیدو سعی  در برطرف کردن آنها داشته باشید  زیرا این نگرانیها باعث راکد شدن و عدم پیشرفت شما در زندگی می شود.اگر خانه اتان  لبریز از خاطرات ناراحت کننده است به فکر جابه جایی از آنجا باشید.

* گوش دادن به موسیقی های آرام و یا به صدای دریا یا صدای آبشار آرامش بخش است

* در پانزده روز اول ماه قمری لباس های تیره رنگ بپوش و در نیمه دوم ماه قمری لباس های روشن بپوش
* در زمانهایی که احساس خستگی و ناراحتی یاسنگینی دارید وان حمام راپر از آب کرده و نمک دریادر آن ریخته  و بطوری که آب شور شود داخل آب رفته و به مدت بیست دقیقه در آن دراز بکشید با اینکار تمام گره ها و انرژی های منفی از بدن شما بیرون می رود.

* درمواقعی که احساس خستگی و ناراحتی می کنی کف هر دو پا را مخصوصأ پاشنه پا را محکم به زمین چند بار بکوب  و کف هر دو دست را به هم بزنیدچندین بار تا انرژی های منفی  از بین بروند
* برای افزایش انرژی و فعال شدن سیستم ایمنی بدن با کف دست ماهیچه های ساق پا را سریع بمال و ۱۸ بار این کار را بدون فاصله تکرار کن

* برای بوجود آمدن حس آرامش و شادابی بدن و تحریک انرژی های بدن نرمه هر دو گوش را برای دو دقیقه فشار بده  و نیز بالای هر دو انگشت کوچک دست را فشار بده
*همیشه شکر گذار نعمت های خداوند باش و خطاهای دیگران را ببخش و فقط به خوبی های دیگران و اطرافیانت نگاه کن و اهداف و آرزوهایت را بنویس و برای رسیدن به آنها تلاش کن  و سعی کن که صفات مثبت خود را افزایش بدهی.  در هر حادثه ای فقط به جنبه مثبت آن نگاه کن . در همه ی وقایعی که روی می دهد لطف و رحمت الهی نهفته است.
*یک تغییر متفاوت و جدید به خودتان بدهید رنگ و حالت موهایتان را عوض کنید . تغییر در مدل لباس و نوع آرایش می تواند به شما شادابی و نشاط خاصی بدهد.
* محیط زندگی خود رابا گیاهان بیارایید. به اندازه غذا بخورید نه کم و نه زیاد . از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید و روزی هشت لیوان آب بنوشید. از خوردن گوشت قرمز و سوسیس و کالباس دوری کنید .
*  از عطرها زیاد استفاده کنیدو سعی کنید عطر رابیشتر در قسمتها و محلهای  هفت چاکرایتان بزنید تا سطح انرژیتان افزایش یابد و به آرامش برسید. استفاده از گلاب نیز مفید است . گلاب دارای خاصیت فعال کننده چاکرای هفت می باشد و باعث ایجاد معنویت بیشتر می شود

*درمحیط خانه هرچند روز یکبار اسفند و کندر و عود دود کن تا انرژی های منفی محیط از بین برود. استفاده از جوشانده آب اسفندو اسپری آن در محیط نیز   انرژی های منفی  را از بین می برد
*برای اینکه از شر انرژی های منفی به دور باشی هر روز صبح که بیدار می شوید ذکر  هوالله هو  را چندین بار بگو و تصور کن که نوری دور تا دورت را فرا گرفته و در محفظه ای از انرژی هستی
*هنگامی که احساس سنگینی می کنی و افکار ناراحت کننده و منفی به سویت هجوم آورده سه بار سوره ناس را بخوان فورا اثرش را می بینی.

* تکنیک صدای زنبور:این تکنیک جهت تخلیه انرژی منفی و افکار منفی بصورت خیلی ابتدایی و ساده کاربرد دارد. راحت بشینید.دستها را روی گوش بگذاریدوباکف دست گوش ها را بگیرید.دم بگیرید و بازدم را از بینی با صدای "اووووم"خارج کنید.این تکنیک در مغز ایجاد ارتعاش می کند و انرژی منفی و افکار مزاحم ذهن را تخلیه میکند.


*تکنیکی دیگر :دروضعیت مدیتیشن قرار بگیرید و دستهایتان در وضعیت مدیتیشن باشد . تصور کنید آبشاری از جنس نور به رنگ سفید که رگه های طلایی دارد از بالای سر  وارد چاکرای هفت شما می شود و  پایین و پایین تر می آید تا به کف پایتان می رسد.همه ی بدنتان از نور سفید طلایی پر می شود.بعد این آبشار نور ،از کف پایتان به سمت بالا حرکت می کند. این تکنیک را چند بار انجام دهید.

* تکنیک ستاره ; صاف بایستید پاوکمر وگردن در یک راستا باشد.پاها روی زمین قرار بگیرد.اگر کفش به پا دارید بهتر است در اورید و کف پا روی زمین باشد.(اگر در اپارتمان هستید چون در هاله زمین قرار دارید مشکلی ندارید) دست ها را به موازات شانه باز کنید.کف دست چپ به سمت بالا و کف دست راست به سمت پایین.در این حالت انرژی از دست چپ شما وارد چاکرای قلب می شود و تمام چاکرا ها را پر میکند و در هاله چرخش انرژی ایجاد می کند.اضافه انرژی دریافتی از دست راست خارج می شود.این چرخش را در ذهن تصور کنید تا تمرین بهتری داشته باشید.

نکته:همان طور که کمبود انرژی فرد را دچار مشکلاتی میکند.انرژی مازاد هم می تواند مشکل زا باشد 

 *تکنیک تنفس : وقتی سردرد دارید، سعی کنید که حفره سمت راست بینی تان را ببنیدید و برای تنفس کردن تنها از حفره سمت چپ استفاده کنید. خواهید دید که بعد از پنج دقیقه سردرد شما خوب خواهد شد. اگر احساس خستگی میکنید، برعکس اقدام فوق را عمل کنید. حفره سمت چپ بینی تان را ببندید و تنها از حفره سمت راست بینی تان تنفس کنید. بعد از مدتی احساس میکنید که خستگی شما برطرف شده است.
حفره سمت راست بینی شما به گرمی مربوط است و لذا براحتی گرم میشود این درحالی است که حفره سمت چپ بینی تان به سردی مربوط میباشد.

آیا توجه کرده اید که وقتی از خواب برمیخیزید، کدام حفره بینی تان سریعتر تنفس میکند؟ اگر از حفره چپ تندتر تنفس میکنید، شما احساس خستگی دارید. بنابراین حفره سمت چپ بینی تان را ببندید و برای تنفس از حفره سمت راست خود استفاده کنید، خواهید دید که بسرعت احساس شادابی میکنید


برداشت از وبلاگ دنیای آرامش