وصیت

وصیت

آنچه دوست دارم فرزندانم بدانند
وصیت

وصیت

آنچه دوست دارم فرزندانم بدانند

معجزه روغن زدن به کف پا

هر شب کف پا‌ها را با روغن‌های اصل و طبیعی، زیتون، کنجد، روغن بادام تلخ، روغن سیاهدانه، زیاد روغن مالی کنید. سپس یک کیسه فریزر پا کنید و روی آن جوراب بپوشید یا پا‌ها را در سلفون نرم و نازک بپیچید. برای جذب بهتر، حتما شب تا صبح این کار را انجام دهید و صبح روغن را از پا‌ها پاک کنید.. همین و همین…

این روغن‌ها، بسیار نافذ هستند و در بافت بدن فوری جذب می‌شوندو بدن را از شر هر بیماری خلاص می‌کند. یکماه این کار را انجام دهید تا معجزه ان را ببینید.

نکته: در بیشتر اوقات حدود ده روز بعد، روغن در مدفوع دیده می‌شود که به این معنی است که روغن تمام مسیر را از پوست تا مرکز بدن طی کرده و پاکسازی کرده است. برای مثال می‌توانید روغن‌های مختلف را روی جداره نی تست کنید و ببینید بعد از چند ساعت این روغن‌ها چگونه در بافت متراکم نی جذب می‌شوند.

بازتاب درمانی سیستم‌های بدن

در اغلب بیماران سبب اصلی بیماری‌ها، خشکی ست و بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی ورطوبت کافی برای بدن است که این امر با وارد کردن این روغن‌های گرم وملایم به بافت‌های بدن سریع درمان می‌شود.

دردهای مفصلی، علایم پیری مثل چروکیدگی‌ها بدن، سفیدی مو‌ها، پوکی استخوان …ـ غم و افسردگی و خشم زیادـ یبوست ـ خشکی پوست بدن،، سوزش کف پا ـ کاهش فعالیت ارگان‌ها مثل کاهش ضربان قلب -کاهش فعالیت تخمدان‌ها و یائسگی زودرس، تنظیم قاعدگی،، کم کاری تیرویید ـ ضعف حافظه و عدم تمرکز ـ تشکیل بافت‌های متراکم و فیبری مثل فیبروم ـ ـ فشارخون بالا در افراد سرد ـ فشار خون پایین ـ کم خونی ـ دردهای شدید قلبی، می‌گرن و ـ اسپاسم و گرفتگی عضلانی ـ ضعف جنسی و بی‌میلی جنسی ـ ـ دیابت خصوصا نوع ۲ – لاغری –درمان ارتباط با زیبایی پوست ـ درمان کلیه‌ها و روده‌ها (که در طب چینی ریشه‌های بدن هستند و سلامت همه ارگان‌های داخلی وابسته به آن هاست) و بسیاری از سرطان‌ها...

نکته: انواع روغن‌ها برای ماساژ استفاده می‌شوند اما بهترین روغن‌ها در درمان، به تریتب اولویت زیتون، کنجد، بادام تلخ و روغن سیاهدانه است. می‌توانید از ترکیب همه روغنهای ذکر شده به تساوی به کف پا‌ها زده شود. تا درمان سریع‌تر انجام گیرد. این کار را تا یکماه ادامه دهید،. اما با روشی که گفته شد انتظار می‌رود این زمان بسیارکوتاه‌تر شود. روغن مالی کف پا اثر فوق العاده معجزه اسا بر روی درمان تمام ارگانهای بدن دارد

تذکر: مقدار روغن زیادی روی پوست و کف پا استفاده کنید چرا که فرایند جذب تا صبح ادامه خواهد داشت. لطفا از روغن‌های سوپرمارکتی استفاده نکنید. روغن‌های ذکر شده باید بوی این روغن‌ها را داشته باشند در غیر این صورت قابل اطمینان نیستند.

در سال یکبار مخصوصا در زمستان و بهار این کار را انجام دهید بمدت یکماه با روغن های ذکرشده، حتما امتحان کنید تا معجزه ان را در سلامتیتان ببینید و همه بیماری‌هایتان درمان شود، لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگر دوستان هم بخوانند. مهربانی هیچ هزینه‌ای نداشته، و رساندن دانش عبادت است.. موفق و شاد باشید.

منبع :  عصر ایران .